fredag 3. juni 2011

Vintag

Fikk i oppdrag fra mamma å lage en vintag. Den skulle være en del av gaven til en venninne som har flyttet inn i nybygd hus. Slik ble den:

Fremsiden
Baksiden

Materialliste: Lilla bazzill og mønsterpapir fra Pion Design. Nydelige de papirene der altså :) Tiny alphas, osteklut og eyelets. Hus fra Riff Raff Design malt med gesso og pusset igjen. QK Rollerskate bokstaver og tall.

Så et lite bonusbilde fra hagen. En helt fantastisk nydelig blomst, som jeg ikke aner navnet på. Den står så fint nå i all sin prakt.


Riktig god helg!!!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flott den vintag'n var da Rita! Stilig! Familien din er flink til å la deg utfolde dine kreative sider etter deres ønsker, thi-hi.

Flotte konfirmantkort strømmer på som perler på ei snor også. Jøsses som du har scrappet de siste par månedene.. og ja, jeg vet du har MYE mer på lager, he-he! Vittig at du ser ut til å ha laget 2 kort pr konfirmant også forresten!! :D

Nyt dagen! Jeg har vært handywoman i Henning og Kevin's fravær, ryddet og kastet og ordnet.. Veldig effektiv! Nå mååå jeg lage et kort til niesen min også!! C u!

Klem, Eli Kristin