lørdag 4. juni 2011

To til Jenny

To bestillingskort til konfirmanten Jenny.

Fremsiden
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose. mønsterpapir fra Pion Design. QK Storybook bokstaver og QK Moonlight tall i brun mosegummi. Diverse blomster og bånd. Tekststempel fra Stempelglede. Tekststempel på innsiden fra NSS, spellbinders. Personlig stempel på baksiden fra Papirgleder.


Fremsiden
Oppslått
Innsidene

Materialliste: Hvit bazzill og mønsterpapir fra Maja Design. QK Chocolate bokstaver og tall. Diverse blomster og bånd, charms og perlegren fra Kort og Godt. Halvperler, spellbinders og tekststempel fra Papirgleder.

Da er det duket for landskamp i heimen. Det mest spennende er ikke hvem som vinner, men hvem av oss som klarer å holde seg våken.... Portugal er vel storfavoritter, men vi gleder oss lell. Kampstart kl 22:00 er i det drøyeste laget både for de små og meg.. I morgen er det fotballturnering i Naustdal, så vi skulle jo helst vært litt uthvilt til det og...

Ha en flott lørdagskveld, om du skal se på Drillos eller ei :)

1 kommentar:

Heidi sa...

Kjempefine konfirmasjonskort Rita. Og de blondene du har brukt var bare så utrolig vakre.Og det er så lekkert når bokstavene er i samme papir som bakgrunnen. De papirene med liljekonvall på var vakre - hvor har du fått tak i dem? Det var yndlingsblomsten til min bestemor, så skulle gjerne hatt noen og brukt som bakgrunn på en scrappeside med henne. Så har du en link på hvor de kan skaffes blir jeg glad om du sender meg den.
Ha en toppers søndag da vennen.
Her sitter jeg med nesen i bøkene og leser om Morfologi på fugl mens resten av familien har hatt stråååålende dager på hytten. Er det rart jeg gleder meg til å bli ferdig snart????

Klem klem ♥