fredag 10. juni 2011

Bursdagskort

Bursdagskort laget for en god klubbvenninne, som hun skulle ha til datteren. Fremdeles er jeg veldig glad i å lage posekort jeg da...

Fremsiden
Innsidene

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra Maja Design (begge sider). Bit av en gammel bok, hjerteserviett fra Papirgleder, QK hjerte badet i kaffebad. Klestag og tiny alphas bokstaver og tall. Diverse blomster, bling, hjertecharms og MS sommerfugl. På innsiden spellbinders dies og tekststempel fra Papirloftet.

Husker du bonus bildet nederst i dette innlegget? Her er blomsten igjen, slik den var og slik den er nå.



Likte den best før den kom i full blomstring jeg da. Hver lille blomst hadde så fantastisk form. Stjernene når den åpnet seg er fine også, og fargen er så flott. Jammen er det mange små skatter rundt oss.

Ha en strålende pinsehelg. Vi gleder oss stort til å besøk av svigers, de kommer i morgen.

1 kommentar:

Astrid sa...

Hei Rita:-)
Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min!! Ja jeg er så himla glad for Sukkersøtt!! Har gått rundt som ei verpesjuk høne og venta på å kunne fortelle det....hi hi hi

Wooow....er sååå imponert over alt du har fått tid til å lage i senere tid Rita!! Så mange nydelige konfirmasjonskort:-))
Vintag`en var aldeles nydelig!!

Ja mot høsten må vi starte tidlig med treff igjen. Blir det ikke her så kommer jeg gjerne til Florø. Tar bussen og reiser bare lett da, og låner utstyr med deg og Eli;-))
Ja vi må nå greie å få litt fart på disse treffene synes jeg;-))

Håper på å komme meg avgårde til Florø neste helg. Kanskje vi treffes i gata innimellom all silda...lol

Kos deg med dine kjære og ha en strålendes flott pinsehelg Rita:-))

Go`klem, Astrid:-)