torsdag 24. april 2008

Flere konfirmasjonskort

Har faktisk laget en del konfirmasjonskort på bestilling i år. Spennende og utfordrende å lage kort til folk en ikke kjenner ;o) Men det er bare å hive seg på utfordringen:



Fant ut at jeg ikke kunne bruke 2-3 timer på hvert kort, da hadde jeg aldri komt i mål. Så jeg fant ut at det rette papiret er løsningen. (som på kortet til Gaute litt under). Papiret er fra samme samlepakken, stempel, QK Moxie alfabet. Slengte på en sommerfugl her også jeg. Ungdom: Fly inn i fremtiden :o))



Ser jeg tok bilde av kortet før jeg endret en detalj. Jeg laget et nytt lite hjerte, øverst av de to parene. Slik at de brune pekte en vei og de rosa den andre. Ellers svertet med Cats eye, og også stemplet med den på de rosa detaljene: to små hjerter, belt loopen og blomsten. Stemplet med swirler fra Rhonna Farrer. Div bånd, perlebåndbit ved blomsten og et lite anheng. Bling i midten av blomsten. (gleder meg til jeg får vist kortene mine scannet, mye letter å se detaljene da...)


Nok en utfording: Foreldrene ville ha et konfimasjonskort med gitar som tema. Og slik ble det. Fant et bilde på nettet som jeg printet ut i ulike str. Stort på kortet og et lite som anheng. Foran begge bildene har jeg brukt transparent. Festet med brads på det store. Det lille bildet med den lille transparentbiten henger løst på. De henger faktisk i et anheng som du får på nye klær, negleklippere ol. Har brukt det noen ganger, synest det blir så kult ;o))

Det var alt for i dag. Nyt dagen, det var den dagen du drømte om i går!!

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjempeflotte kort Rita, stå på! ;) Snakkes i morgen!

Marte sa...

Du, det gitarkortet var ordentlig stilig! En god idè, og et tøft bilde! Nok helt i blinken for både kunde og mottaker :)

Hvordan har dagen din vært?

Godklem fra Marte