lørdag 19. april 2008

Første kort ;)

Bilde av et kort.

Klarer ikke helt å legge ut kort som er scannet, så korter ned ventetiden med bilde av et kort.
Sikkert ikke samme kvalitet, med det er en start. Så jeg prøver dette først.

Dette kortet lagde jeg til mamma og Torbjørn, som de skulle gi til Mathias når han ble døpt 13. april.



Materialliste: Bånd, blomster og det nydelige barnesko-anhenget, er kjøpt hos den lokale husflidsbutikken. Mye skatter der :) Selve kortet er av Bazill, str 15x15. Det hvite Bazillpapiret med scallopkant, er faktisk trykt ut hos Papirgleder når jeg var der! Mønsterpapiret heter Blue Raspberry Circle Paisly av Wizard. Nydelig papir. Har prøvt å finne ut i ettertid hvor jeg har fått tak i dette papiret, uten suksess. Så nå skal jeg spare på den biten jeg har igjen.


Magnus og Kjetil sprang Rett Vest i dag, eller Kongleløpet som det nå heter. De koste seg masse! Klok av skade fra i fjor (Magnus sprang fra meg etter 200 m....) var jeg fotograf i år.
Fortsatt god helg, og nyt det fantastiske vårværet. Sol, sol i lange baner!


1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Se der ja, nå er det bilde også, he-he ;) Dette går bra det. Nydelig kort Rita!!!