tirsdag 29. april 2008

Flere konfirmasjonskort

Bestillingene stoppet ikke allikevel...

Jeg som trodde jeg var ferdig med årets konfirmasjonskort, så kom det 5 nye bestillinger i dag. Og det er jo kjempekjekt!! Nå mener til og med Kjetil at jeg fortjener enny nett-ordre ;o))
Her kommer de to jeg ble ferdig med i kveld. Ikke ulikt de jeg har laget tidligere, men hvorfor gjøre det vanskelig??
Tok med både frem og bakside. Og jepp, jeg har knekt koden på scanneren min!!! Jippi!!






Det var alt for i kveld. Nå er det leggetid, i morgen er siste dag før friuke. Tordag og fredag er barna hjemme, så vi får ekstra lang kosehelg!! Gleder meg masse til det. Isbilen var i Florø i dag, så nå er vi godt rustet på den fronten!
So long.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann Rita!
Her var det jammen komt masse masse lekkert siden sist eg titta innom! :o)
Herlige farger på desse konfirmasjonskorta dine. Skikkelig guttete, men samtidig stilige og elegante!

Og så likte eg så godt bryllupskortet til dine venninner. Herlig symbolikk!

Tusen takk for god bedring helsing i bloggen min. Setter utrulig stor pris på det!
No håper eg å holde meg frisk ei stund så eg kan stikke innom bloggen din litt oftare!

Klem,
Jorunn

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Rita, så flotte da! Bra du fant ut av scanningen også ;) Regner med det blir storproduksjon og heftig publisering fremover, he-he! Veldig flott papir det der forresten!

Nyt fridagene nå!!!!! ;)

Heidi sa...

Så flotte disse kortene var, nydelige detaljer og skjønne farger!

Klem fra Heidi

Inger-g sa...

Hei,

tusen takk for besøk og hyggelig kommentar i bloggen min! Det setter jeg kjempestor pris på. Har bladd meg igjennom din, og her var det mye flott! Spesielt bryllupskortet.

Ha en flott helg!

Mvh Inger
:-)