søndag 27. april 2008

Helgeslutt


Guttekort

Så var denne helgen ved veis ende, og søndagen ble jo mye bedre enn fryktet ;o)) Så vaskemaskina har fått seg noen runddanser. Ellers har vi kosa oss sammen. Guttene har bla fisket og spilt fotball, kan man ha det bedre??

Har ikke fått scrappet i dag, men friuka nærmer seg med stormskritt. Går av onsdag med fri til onsdagen etterpå, så da blir det vel en sjans.

Om du Jorunn forviller deg inn på min blog igjen, så skal du her få se mine "rote"-kort. Vi snakket/mailet jo om at en må prøve seg litt på ulike stiler innimellom ;o) Her er mine forsøk:

Dette var til nevøen min Matias som ble 7 år i februar. Papirer fra Junkitz og Adornit, alle kjøpt hos Papirgleder. Ellers chipboards fra Panduro, svertet med svart-sølv-glitter. Første og eneste gang jeg har brukt 4 border stempelet mitt. Trodde det skulle bli et bankers kjøp, men får liksom ikke til å bruke det. Øve-øve. Stifter, litt glitterlim, og lenke fra ett nytt klesplagg.

(for ordens skyld: Jeg har to nevøer som heter det samme, en med -h og en uten -h. Matias og Mathias, stoooor forskjell ;o)) Min siste nevø heter Elias, så navnene klinger godt sammen!!)


Disse to kortene er jo veldig like. Dette er til min sønn, Magnus, som også har bursdag i februar. Laget de på samme tid. Mye like materialer.



Da er det å benke seg i sofakroken:

HEIA BRANN!!!!!!

3 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Heeeeeeeeeia Brann, he-he! Mye på nett i dag siden jeg må være innendørs med knerten. Har fått scrappet litt og lagt ut, så det er kjekt. Høres ut til at dere har hatt en flott dag også.

Rååkuule kort Rita! Kjempestilige!!

Marte sa...

Hei Rita!

Takk for kjempe hyggelig og oppløftende kommentar! :)

Vettu, jeg hater den distressen... Får det ikke til i hele tatt, så jeg bruker rett og slett vanlige akvarell fargestifter.. :) De funker veldig bra for meg.. Også er det veldig lettvint! Tørker veldig fort, og er ikke noe mas :)

Klem fra meg

Heidi sa...

Så tøft guttekort dette var da!Lekkert