mandag 26. mai 2008

Lilla modus

Da var konfirmasjonen over, og det ble en fantastisk fin dag! En nydelig konfirmant, så det var faktisk rørende i kirka. "Minstejenta" er definitivt blitt stor!!

Jeg har fått nok en bestilling, og det er alltid like kjekt! Jeg er så heldig at inspirasjonen strømmer på når jeg har noen å lage kort til. Dersom det ikke er bursdager på gang, så er hodet mitt så tomt.... Akkurat når jeg har tid til å lage meg opp noen kort, så sier det stopp. Best under press er vel slik jeg er.

Her er to kort som de på jobben har bestilt. Lenge siden jeg har scannet flere sider av kortene, så det har jeg tatt meg tid til i dag. Er nok inni en lilla periode for tiden ser jeg. Men så lenge jeg har pynt som matcher, så er jo alt bare velstand!



Materialliste: Lilla og hvit bazzill, lilla og rosa papirer fra en "Scrapbooking Kit", hvite Platform thickers fra AC, hvite brads. Har brukt QK nesting flowers, crackle accent på 40, hvit penn og "Gratulerer med dagen" stempel fra Papirgleder.
På baksiden har jeg brukt en kvart kakeserviett.
Innsiden ble nesten lik innsiden på neste kort, som kommer her:




Materialliste: Samme papirer som på det forrige kortet. Mye QK på fremsiden: QK mosaikk, tag, blader ved de små blomstene og Marisa alfabet og tall. Diverse blomster og brads. Svart Scrappers floss og svart penn.

På innsiden har jeg brukt et stempel jeg kjøpte på loppis (bruktkjøp) på Papirgleder. De har kjøp og salg av bruktutstyr et par ganger i året og det er like spennende hver gang! Lurer på om det stempelet er Lene Solhaug design, men er ikke sikker. Det er i allefall hennes stil :o)

Ha en fortreffelig uke. Finværet skal visst vare lenge enda, så det er bare å nyte det!!

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Rita, kortene ble kjempeflotte. Veldig godkjente til jubilantene!!! ;) Flotte detaljer også.

Heidi sa...

Nydelige kort i kjent Rita stil. Du er superdyktig!

Flott at det gikk fint i konfirmasjonen.

Klem fra Heidi