søndag 4. mai 2008

Gratulasjonskort


Da fikk jeg ferdig det siste kortet som Eldfrid bestilte, håper bare at de faller i smak.

Magnus har vært slapp i dag, og ba om å få legge seg kl 17. Han hadde nok litt feber, stakkars. Synne er med venninnene sine på Sirkus Agora, skal hente de senere. Tipper de koser seg :o)

Ellers har vi grillet igjen i dag, på menyen var det marinert svinefilet. Nam-nam. Som mange andre menn, er også min mann grillsjef. Og han kan sine saker!!

Her er kortet jeg laget nå når Magnus sover ut sin feber:

Fremsiden

Tekstside

Baksiden

Materialliste: Burgunder bazzill, mønsterpapir fra Libris, hvit bølgepapp, og diverse QK. Veldig glad i "Gratulerer med dagen" stempelet jeg har kjøpt hos Papirgleder. Bling i blomsten, litt prikkete bånd i tagen. 3D puter på stempel, blomst og tag.

På innsiden har jeg klipt ut hvit bazzill.

På baksiden er det litt restepapir, stempel på 3D og litt av det prikkete båndet igjen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo hei søsteren!
Jeg prøver å sende en kommentar igjen jeg. Sitter her og ser på de fine kortene du har laget til Eldfrid. Hun kommer til å bli kjempe-imponert, men det er hun allerede av de fine kortene du lager.
Vi var jo i middag til Mamma og Torbjørn i dag. Og det var veldig god ørret de hadde. Til og med Lene likte den.
Lene var på sirkus med tante Wenche, men kom hjem litt over 20 i kveld. Helt knust! Trøtt som bare det så nå er hun lagt. Mathias var lagt før hun kom hjem.
Håper Magnus er i form igjen til i morgen.
Kos deg,
Klem fra Siri

~ Skorpion ~ sa...

Mornings! Kjapt innom før jobb. Veldig flotte kort, så både bestiller og mottaker blir nok veldig fornøyde ;)

Grillsjefen hos oss var i gang her også i går - rart med de karene det der. Som du sier - det der kan de, he-he! Synd sola forsvant i dag.

God bedring til Magnus stakkars!

Heidi sa...

Kjempelekkert kort som mottakeren sikkert blir utrolig glad for.

Klem fra Heidi

~ Skorpion ~ sa...

Heia, sliter på jobb her og må ha en fresh kaffi og litt bloggsniking ;) Takker for melding. Spesielt å lage kort til folk man ikke kjenner, men mottakeren sa at hun likte dem iallfall... I hope! ;) Nei, tar ikke bestillinger nei - gjorde dette for Linn i resepsjonen. Kjenner moren hennes ;) Nyt siste fridagen din du!

Camilla sa...

Hei Rita! Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min *glad*:) Her var det masse fine kort! Og den esken du hadde laget var utrolig lekker!! Ha en fortsatt fin dag:) Klem, Camilla.