søndag 1. juni 2008

Kort til min svoger

I dag har Ørjan bursdag, og jeg har solgt begge kortene jeg hadde laget til han. Så da måtte jeg lage et nytt i dag. Vi skal i Havhesten straks, og i selskap etter det. Så det ble et enkelt kort.

Kortet er faktisk laget av kun tapet. Fikk enorme mengder av Florø Interiør, så egentlig hadde jeg ikke trengt å kjøpe papir på flere år... Bruker av tapeten innimellom. Ikke så mye pyntet, mønsteret tok sånn plass..


Materialliste: Tapet i flere fargenyanser. QK Marisa alfabet, blå bling.
På innsiden har jeg brukt en ny dies fra QK med Norge, ikke så lett å se her da... Min svoger reiser på tankbåt utenriks, så landet symboliserer hvor hjemhavnen er.

Gratulerer med dagen, Ørjan!!

5 kommentarer:

Maya sa...

Det enkle er ofte det beste,og dette kortet var jo flott!

Ha en flott søndag :)

Klem fra Maya

Heidi sa...

Kjempelekkert - orntlig maskulint.

Klem fra heidi

Eli Kristin Magnussen sa...

Flott kort til Ørjan! Kos dere i bursdag - og vi snakkes snart ;)

Eli sa...

Hei,du!
Så spennende med tapeter da, har streifa innom tanken jeg også, men der har det forløpig stoppet. My fint her hos deg. Fra en som er på snik besøk.

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei igjen, takk for hilsen i bloggen ;) Bare gi beskjed om du vil være med på turer med eller uten unger - jeg sier ja takk til begge deler!! Sliter med å få min bedre halvdel skjønner du, hi-hi! Er det fotballtrening er han ute før jeg vet ordet av det, men fjellturer får ikke akkurat farten opp på ham nei :) Så da gjør jeg noe med det selv!